we are family

allt går så bra här hemma med missen, hon är så go!
Är så mysigt att hon har så småå tänder så att man lär blötlägga
torrfodret innan hon kan äta :)
Idag var nadia här och hälsade på, det var himla roligt, som vanligt :)
Vi fikade först på engel och sen så gick vi hem hit så hon fick mysa
med Ariel. Riktig djurvän är min vän, om jag skulle dö ifrån mina djur så
skulle jag definitivt ge djuren till henne..för hon är jätte bra med djur!! v

Snart kommer karln här i huset hem, vi är ju tre tjejer och en kille ;)
Emanuel kommer hem med nya mattor från rusta, kattställningen ska
stå på den så inte golvet repas om man flyttar på den.

Idag så har jag ätit pitabröd med tonfiskröra, mums!
Ikväll så blir det bara mys här hemma, förmodligen blir det jag, Ariel och
popcornen framför melodifestivalen. och imorgon kommer
både mamma, pappa och sophia och jesper på besök.








mattes lilla busfrö v

har filmat henne också, men emanuel får hjälpa mig att lägga upp den här, jag förstår
mig inte på sådant :P

ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0