lyyyyx

idag på morgonen så städade jag och emanuel lägenheten.
Jag plockade överallt + diskade och han dammsög, så nu är det reeent!
Och imorgon har jag bokat tvättid och så kommer Vilda då till oss också,
hon ska sleepa över här ;) hah

Fram mot lunch så åkte vi och storhandla, tack till svärmor som lånade bilen till oss..
annars hade vi aldrig fått hem allt vi handlade, blev sjukt mycket. men nu har vi food
så vi klarar oss i minst 1,5 vecka ;) massa goda maträtter ska jag göra!
och vet ni vad? jag fick hem mina älskade soltorkade tomater v

nu sitter jag här med en kopp med "varma koppen", eftersom vi inte har ätit nån lunch..
och jag vet att emanuel inte föredrar en tina som inte fått ätit, jag blir verkligen hemsk ;P
Idag så är det Emanuel föresten som ska laga middagen. Han vill göra en finmiddag åt mig
eftersom det annars alltid är jag som lagar maten. han är gullig han v
och ni ska bara veta hur goo han varit dom senaste dagarna, han har sagt fina komplimanger
flera gånger varje dag.. och vet ni vad det bästa är? Då han sagt komplimangerna så har jag
varit osminkad och haft mjukiskläder på mig, är det inte underbart så säg! Han är då för go min karl!

btw så har jag letat efter min webcam, men utan resultat.. måste nog fråga emanuel, han kanske har
gömt den någonstans :P laddar iallafall min digitalkamera jus nu, så snart blir de bilder här! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni är så fina tillsammans! :)

Njut av middagen och ha en bra helg! <3

2012-01-05 @ 18:53:22
URL: http://mammaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0