min gårdag

fick så himla tråkigt igår eftersom emanuel fick lov att jobba heldag..
Så först så kom mamma hit och hon och jag gick en långpromenad med Vilda :)
Sen så kom både mamma och pappa hem till mig så åt vi mat som dom hade med sig,
räkor i het sås (gött!!). Sedan så mötte jag maddis på stan och vi köpte frukt och gjorde fruktsallad
hemma hos mig och myste till film :) Vi satt och grät till Amageddon, så sjukt sorlig!
En mycket rolig dag!

Nu så har jag precis släppt ut kiwi så hon får hoppa fritt här, hon blir så glad då lill-stumpan v
Tänkte ta och göra lite mat, vegetarisk lasagne får det bli idag. Jag gjorde en så god sådan med bland annat
fetaost när Sophia och jesper var här, så den tänker jag göra idag!
Apropå sophia och jesper så drömde jag om dom inatt, det var så hemskt!
Jag drömde att dom hade gjort slut och guud så ledsen jag blev och när jag vaknade så var det så
otroligt skönt att det bara var en dröm. tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Cassi

jag fick hjälp av din pojkvän på hans jobb igår, haha :D <3

2012-01-03 @ 12:38:01
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0