helt slut

har setat med en nättentamen i 5,5 timme, så nu är jag helt slut.
Tror det gick hyffsat i alla fall, tycker jag fick med de man skulle så ett Godkänd är jag åtminstone värd!
Men gud vad stressigt det blev i slutet för mig, alla referenser ska skrivas och allt ska göras enligt formalian vi har osv.. tentnan skulle skickas in innan 14.00 och jag skickade in min 13.56, hehe. typiskt mig! snacka om att jag svettades den sista halvtimmen. Skönt att den är färdig nu i alla fall och att man kan lägga den bakom sig.
Efter dessa kurser så har vi bara två kurser kvar, sen är första året gjort. Så fort det går!
Nu ska jag ta det lite lugnt, tänkte kika på ett avsnitt av familjen annorlunda ;)
och eftersom E slutar sju idag så passar jag på att gå ner och kör ett träningspass sen också.
Men som sagt familjen annorlunda kallar nu ;)

Ha det gott alla fina och njut av att det är fredag 
en bild på vilda och hennes två syskon ♥ så småå dom var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0