22 december

hehe ni får helt  enkelt leva med att jag inte bloggar varje dag ;)

Helgen var helt otroligt bra!

fredagen bestod av lite julstämmning tillsammans med fredagskören som sjöng med kevin borg!
Sjukt bra var konsären!! & jag och sophia pratade med kevin borg wööö ;)

lördag:
Var på 30års kalas, först bubblade vi tjejer sen så kom alla
karlar och då blev det käk och paketöppning för elina :)
Efter det så var vi några som for vidare hem till 30åringen
och speladed spel och tjåååla ;) riktigt trevligt!
Dock så var det tråkigt att vissa inte kan hantera sitt drickande...
Lyckad fest blev det i alla fall!

Söndagen spenderades med en av emanuels systras dotter.
Vi julbakade lite. Så himla roligt att emanuel har så mycket barn i sin släkt,
då kan jag som älskar barn vara barnvakt myyycket :)

denna helg har inte bara bjudit på godheter.. i fredags så mördades en tvåbarnspappa
här i ludvika.. det är så förskräckligt hur man kan göra så mot andra människor.
jag lider med de anhöriga så otroligt mycket!!
pch jag hoppas med HELA MITT HJÄRTA att idioterna skickas tillbaka till sitt hemland!!!!
Jag har inget emot utlänningar men i sådana här fall så har dom inget här och göra!!!
nåja skulle kunna sitta och skirva flera A4 papper om detta men jag skippar det nog.

Teo ligger här bredvid mig nu, vi har precis varit ute och lekt i snön haha :)
Igår så fick han träffa Vilda och dom blev kompisar, ville helatiden gå bredvid varandra haha sötisar!

Vid sju tiden så ska jag och mamma  på ljusgudstjänst mot våld vid skuthamn.
Efter det så kommer emanuels mamma och hennes karl hit och vi ska bjuda på mat :)
blir trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0