vill ha sommaaaaaaaar!


men jag och emanuel tänkter satsa på att åka utomlands den här sommaren
som kommer, guud så underbart! Kommer ihåg hur roligt vi Spanien haha :D
Blev att tänka på hur mycket jag och emanuel har gjort tillsammans (bara han & jag) bland annat
åkt utomlands och skidsemester, myys! Och här näst blir det att spendera en helg
på dalicarlial, ett spa hotell i tällberg. Har varit där förut och det är helt toppen!
Då ska vi bubbla, dricka gott och äta trerätters middag + det lyxiga rummen, kan ju inte bli bättre!

Btw så är jag sjukt lycklig för mina fina vänner Emelie och tim som flyttat till sitt hus idag :)
Man blir ju själv sugen när folk runt om en hela tiden flyttar till hus, så roligt!
Men för mig och min kära kommer det dröja några år tills vi köper hus, vi trivs ju så bra här!

nej nu klär jag på mig ytterkläderna och går ut i mörket med Vilda!

Kommentarer
Postat av: Cassi

det är du som har en rolig och bra blogg :D

du måste först till polisen och hämta ett papper "Utdrag ur brottsregistret" som du skickar till kiruna, adressen står på pappret och det tar typ två veckor innan du får det sen, men du kan ju skicka in ditt cv innan till vikariepolen eller vänta tills ditt papper kommer och då skickar du till cv och det andra till

" Ingamari Kvist

Social och utbildnings förvaltningen

Biskopsvägen 10 vån 4

77182 Ludvika", det gjrode iaf jag :D hoppas du förstod vad jag skrev ;)

2011-12-02 @ 19:36:16
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Cassi

vilken tur det snygging :D ja vi måste verkligen ses mer och prata lite till ;) vi har ju massor att prata om! hehe <3

2011-12-06 @ 16:53:56
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0