här igen!

har varit hos mamma och pappa i helgen och haft det mysigt :)
Emanuel är ju i portugal så kände att då kunde man passa på att mysa i gonäs!
Nu är jag hemma här på vindelgatan i alla fall. och vet ni vad? Jag har börjat att
julpynta här! så himla roligt :D! tycker inte det gör något om man börjar lite i förväg,
annars ska dom ju ner så fort också..och det är tråkigt!

äntligen är inte mina händer helt förstörda längre!
fick bland annat en superbra handkräm av mammi och pappi
av det kända märket Elizabeth Arden. Använde en kräm i ansiktet också
och gud så len jag är!

kommer nog lite kort på hur julpyntningen har blivit hitills lite senare idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0