mitt hjärta blir 2år idag <3

nyss ringde mamma och frågade varför jag inte kommer, min tanke var "vadå har jag missat nåt?"..
och det hade jag, dom hade ju kalas för att min Vilda blir hela två år idag haha :D v
hade glömt bort det, även fast jag faktiskt tänkte på det här om dagen, men grattis till min Vildur v
älskar den hunden nå enormt!!!

Nåja nu till hur duktig jag är. Jag håller nämligen på att baka saffransbullar, mumma ;)
nu står dom och jäser under en handduk innan dom ska slängas in i ugnen!
Tänkte att jag ska bjuda hit lite kompisar någon dag på fika, nu när man har så mycket hembakat :)
Strax ska jag gå och möta emanuel, han slutar jobbet 19. Vet någon som kommer bli glad över att
jag har bakat bullar i alla fall ;) haha.



älskade hjärtat v

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Okej, ah hennes klickar jag in mig på ibland, :) grattis till Vilda ! :)

2011-11-30 @ 15:57:21
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0