update

åh herregud va längesen jag skrev här nu igen  :P
bjur i alla fall på ett inlägg juuust nu hehe.

var verkligen vaken med tuppen idag eftersom emanuel skulle
upp och jobba och jag skulle följa med han och gå ntill jobbet.
idag kommer mammi och pappi och hämtar vilda, det har verkligen
varit super mysigt att ha henne i en hel vecka!!
kommer bli så tomt när hon åker hem till gonäs igen, min lilla stumpa..
nåja jag är suuuper sugen på en ny ffamiljemedlem till oss tihi.
en lite vovve här vore så underbart!!
men först är det tänkt att jag ska börja plugga och se om det blir distans eller ej..

plugget rullar på också. Om en vecka så är jag klar med kurserna, jihoooo!
så jag hoppas jag verkligen kommer in pån högskolan och så jag får börja utbilda mig.

förresten så fyllde jag ju år för några dagar sen. Födelsedagen var super mysig även fast
inte så många kunde komma då. min syster och emanuel gjorde den till den bästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0