vilken framgång

måste bara få skryta lite om min bebis v
Hon har blivit så himla mycket bättre på att
gå i trafik nu, denna vecka då hon bott hos mig.
Förut så blev hon så stressad att hon kunde dra lite.
Men nu går hon bredvid mig även om man märker
att hon är stressad. Duktig tjej som går bredvid i alla fall.
Har lärt henne ett nytt trick under tiden hon varit här hos mig
och det är "backa". Lär sig så otroligt fort så vi håller på och tränar
på lte andra också :) Duktig tjej eller hur?

Nu tänkte jag ta mig en lång varm dusch och sätta på mig ett fejs
så jag kan gå ut utan att skrämma någon haha.

vilda med sina systrar!

Kommentarer
Postat av: Cassi

det är du som är fin!! :)

du har en riktigt duktig vovve du :D hihi

2011-11-12 @ 17:29:20
URL: http://ahcassi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0