music for my soul

just det! Här spelas det lars winnerbäck i högtalarna ;)
om ett tag kommer mammsen hit med Vilda och då drar vi iväg på agility
medans mor min är på kören.
Senare så får vi besök av Emelie och Tim, trevligt som vanligt! :)
egentligen skulle milla och hennes sebastian också med men milla hade
blivit sjuk :( , så det får vi ta någon annan gång isället.
Funderar på att slänga ihop en bärpaj om jag hinner..

på onsdag kommer min fina syster hit och hälsar på, guuud så jag längtar!
och i helgen så kommer emanuel bror och tjej och hälsar på, blir också bra kul :)
jag lär verkligen ligga i och plugga nu på veckodagarna så jag slipper det i helgen!

dopet igår var förresten jätte fint! Elliot var så himla glad hela tiden, charmtrollet!
Bilder kommer sen.

lars winnerbäck - någonting större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0