Hola

Just nu har jag en liten skitunge som biter på min ena fot medans jag skriver här haha
Hon är bra tokig! Det roliga är att det bara kittlas när hon bits, hon har ju så små tänder :)
Har inte hänt allt för mycket, katten växer på och jag och Madde körde dubbelpass på gymmix här om dagen.
Riktigt skönt och faasiken vilken träningsvärk jag hade dagen efter och har fortfarande .
Annars så ska jag på två jobbintervjuer, blir spännande! De jobben kan verkligen vara något för mig,
till skillnad från Sibylla haha. Det var där jag förut var på intervju och de verkade verkligen S J U K T ..
Idag så ska jag annars inte gör något speciellt, söka fler jobb och pluggatill högskoleprovet..
Nu jävlar ;) idag kommer Teo igen, nu blir vi hundvakt till honom dygnet runt i ca en vecka.
Riktigt bra eftersom vi får betalt då också, behövs ju när jag inte har någon inkomst.
Roligt för mig också, då får jag något att göra..annars blir man lätt en soffpotatis :/
Ska nog ner på stan idag också förresten, kika på någon alla hjärtansdag present till min kära :)
Ha en bra dag! Lägger upp bilder i ett annat inlägg för kan ej göra det på iPaden.
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0