hur startar du din morgon ?

lite fel tidpunkt att prata om morgonar nu men strunt samma.

Jag brukar oftast börja min dag med en tallrik fil, kopp té och alltid ett glas berocca!
Har nu på den senaste tiden börjat att dricka berocca. Dock har jag aldrig varit förtjust
i tabletter som ska vara fulla av vitaminer eftersom jag vet att man får i sig mer via färsk
frukt och grönsaker. Men nu ger jag berocca en chans och hoppas på att jag får i mig lite vitaminer :)



nu på måndag drar jag nog igång med träningen igen, om madde är frisk från det dumma
ryggskottet vill säga..

btw, så funderar jag på att starta en mat & bakblogg, vad tror ni om det?
Jag lagar ju mycket mat och bakar en hel del, recept brukar ju uppskattas.
Så får de bli, nästa vecka börjas det med den bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0