icecream time

åh jag vill så gärna börja plugga!!! om jag ändå kunde ha lite tur med mig och komma
in på det jag vill!! Blir iaf att råplugga till högskoleprovet och hoppas att resultatet blir bättre :)

har glömt att berätta att jag jobbade igår, på solsidan där jag förut var vårdbiträde.
super kul att vara tillbaka och jag kom i rutinerna ganska bra ändå :)
alla var så trevliga också så då blir det ju självklart dubbelt så kul!
Hoppas jag får mer jobb där snart! Å imorgon ska jag på infoträff inom
vikariepoolen på förskololor/skolor. Det blir intressant och kul.
Då hoppas jag att man få jobba lite där också :)

nog om jobb nu kallar glassen i glassmaskinen.
blev så sugen efter jag och nadia tjålade om glass ;) haha

sen får vi se om vi får besök av emelie och tim, då blir det hockey kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0