stackars våran älskade :(

Lilla Ariel har gjort illa tassen på något vis, så hon haltar.
Man blir så orolig när det händer djuren något, dom är ju som ens barn!
Allt började igår kväll då jag sa till emanuel att jag inte tycker Ariel är säg lik..
hon lekte inte alls mycket då och ville bara ligga och sova.
Och nu på morgonen när jag skulle gå upp så låg Ariel varken i sängen eller
i kattställningen där hon bukar hålla hus, så då blev jag orolig.
Hämtade kattgodis och började locka och då kom hon fram.. fast haltandes :(
Våran plutt! Dock så är det nog ingen större fara då hon kan leka lite med den och
när man pillar och trycker på tassen så reagerar hon inte nå speciellt.

Nu ligger hon här och sover i mitt knä, gosfia!



idag ska jag och emanuel ut och äta :) tror det blir piren, bara för att emanuel vill v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0