jag håller vad jag lovar





usch tycker det är jobbigt att ta kort på sig själv :P
kan inte vara seriös så antingen så gör jag en ful grimas (höhöh lööv it)
eller så åker putläpparna fram hahah.
dåliga bilder för att ni ska kunna bedömma hårfärgen men men..
förresten så är det ju ingen permanent färg så därför har färgen redan åkt ur,
men tycker faktiskt den har hållt bättre än den färgen jag förut färgade håret rött med..
ni får helt enkelt komma och titta på mitt hår live om det vore så viktigt :P
Visst är min SVEA tröja snygg förresten, den är ny!
skulle kunna bo i den tröjan!

btw så är jag frisk nu, lite snor kvar i näsan bara.. men det är snart borta så
som jag snyter mig hela tiden :P får till och med sår under näsan haha

Nu i helgen så ska emanuel och hans band spela i borlänge, kanske följer med
dit.. vi får se. Annars så ska jag bara ta det lugnt och drömma mig bort, det gillas :)

Och i veckan som kommer så ska jag träffa Jessica jihooo!
Kom ju på att vi bor ju så pass nära varandra så vore ju kul om man kunde
ses oftare :) + att hennes och min karl känner typ varandra så det är ju perfa!

Men ni får ha en trevlig helg alla!

// en mycket glad tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0