Söndag

Har nyligen kollat på sista Harry potter filmen.
Den var riktigt bra (Harry Potter nörd jag är)!!!!!!
Nu snöar det och jag har ingen ork alls att laga mat...så
det får nog bli en färdig pizza från frysen (fyyy på mig!) ..
Annars så är det väl bra förutom att jag är helt gråtfärdig och vill spy på dig! :)
Lär väl bra?! Äsch jag ska göra det bästa av dagen och ladda inför imorgon.
Är dock inte speciellt taggad..
Tänkte ta och göra mig lite fin, sätta på ett ansikte och bättre kläder än pappas mysiga tröja som
jag sover i, fullkomligt älskar att sova i den, sen måste jag ta en promenad.. rensa tankarna lite..
Cassi du kan ju höra av dig om du vill ut och gå med mig någon dag, det vore så trevligt !:)

Kommentarer
Postat av: Cassi

jaaaaa kan inte vi gå ut och gå imorgon??? <3 är det nåt som hänt med dig? :(

2012-01-24 @ 14:56:45
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0