våran lilla nykomling



äntligen har våran misse kommit! Hon kom igår på förmiddagen :)
uppfödaren åkte upp hit och levererade henne till oss, super snällt!
först när hon kom var hon självklart jätte rädd och ville sitta under våran kökssoffa, stackarn.
Men när uppfödaren åkt efter vi fikade lite så tog vi fram henne till matskålen och hon börja käka direkt.
sen efter hon varit hos oss bara någon timme så kröp hon upp i emanuels famn och sov, urgulligt!
Nu är hon verkligen inte rädd av sig utan hon vill vara med oss hela tiden och busa och gosa!
Direkt när viinte är i närheten skriker hon. plutten v
Hade verkligen glömt bort hur små kattungar är, hon kan liksom inte hoppa upp i soffan själv och emanuel
kan bära henne i en hand :') så hima liten och go! HELA natten sov hon bredvid emanuel och på morgonen
så kröp hon till min sida och började busa haha var väl dags att gå upp tyckte nog hon ;)
Nu efter lite bus i kattställningen så ligger hon bredvid mig i soffan och hon njuter så mycket när man
klappar på na.
Hon är förresten en blandras mellan norsk skogkatt och brittisk korthår! Underbara raser!
Desutom är brittisk korthår en bra innekatt som har ett härligt temperament! Uppfödaren sa att
hon hade sådant temperament, våran mys!
Ja jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om henne för jag är helt förälskad i henne,
men jag tror jag ger mig här.. jag menar det blir ju fler inlägg om stumpan ;)

Nu ska jag och Ariel mysa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Cassi

hon var verkligen hur fin som helst :) vill också ha nåt djur (a) hihi

2012-01-31 @ 15:50:03
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0