Längesedan nu

Herregud nu var det vääldigt längesedan jag skrev något. Men har verkligen haft annat för mig.. Bland annat mycket jobb och andra roliga grejer . Nu i augusti kommer vi få hem en till bebis, en kompis till våran kära Ariel :) Det ser jag mest fram emot, att få hem våran plutt. + att vi kanske ska åka utomlands, cypern om jag får bestämma eller Thailand om vi åker på vintern. Allt detta beror på om jag kommer in på skolan som jag vill.. Kommer jag in så åker vi nästa sommar istället. Det vore också skönt! Har så mycket jag vill skriva om men tar det pö om pö :)


Kommentarer
Postat av: Cassi

det var verkligen på tiden att du skrev nåt ;)
ååh spännande det kommer bli när ni får hem eran bebis :D har ni kommit på nåt namn än?? :) <3

2012-07-17 @ 10:06:00
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0