Har väl världens goaste pappi.
Idag kom han hem till mig bara för att ge mig lite pengar.
Ni förstår han vill att det alltid ska vara rättvist och han
hade nämligen köpt ett par löparskor till sophia och då ville han såklart ge mig också.
Känns så dumt att ibland taemot dessa pengar, men han vill så gärna det och är så envis.
Himla gulligt av honom! När jag sedan tjänar pengar så kommer jag ge tillbaka, bjuda päronen
på en resa någonstans, sådant gillar dom. Men nu gav jag en bullpåse som tack :)
Pappa är alltid så omtänksam, tänker så mycket på andra och gör aldrig någon illa.
Han är så fin och godhjärtad, och jag har tur som har honom som just min pappa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0