lill-lördag

onsdag nu då, eller lill-lördag som vissa kallar det. Hur brukar ni säga ?
Jag brukar bara säga onsdag, men tyckte det var lite roligt att kalla det lill-lördag just nu ;)
Men trots att det är lill-lördag så blir det inte fest för mig inte. plugg i stora hugg är det som gäller.
Förresten så har jag inte festat på suuuper länge, men det är inget som gör mig något. För jag känner att så fort jag tänker på fest så blir jag att må dåligt, jag hatar bakfyllan som blir dagen efter eller till och med två dagar efter.. tål inte känslan av att inte kunna göra något för att man är bakfull, bläää!
Istället satsar jag på träningen, känns som vi funnit varandra ;) haha.
nog om det nu!

Har en nyhet, i helgen ska vi boka biljetter till en festival. En festival i skåne (?), vi blir några som åker dit och tältar i tre dagar. Kul! Men vet dock inte hur jag ska klara av att tälta..? jag som hatar att ligga i ett äckligt ljummet tält som luktar fis eller bakfylla. nej.. jag vill bo på vandrarhem, men det blir tydligen för dyrt.
gud vad jag pladdrar på, var nog bra ide det här om bloggen ;)

 
jag och lilla Alfred i julas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0