onsdag

kom precis in från en promenad. Jag och vilda fick ta och besöka veterinären pga att jag fått ett jäkla
inkasso brev, trots att jag egentligen hade betalat.. Fick ju först en påminnelse och den gick jag även ner med men tydligen så gjorde dom inget ändå utan det gick så långt som att jag fick ett inkasso brev.. sådant är ju inte roliga att få direkt, kan faktiskt drabba mig i framtiden..tex att jag inte får ta lån osv.
Men nu skulle dom direkt ringa dit och ta bort det, tur för dom!

Ganska skönt väder var det ute i alla fall, om man räknar bort att det snöar ;)

Nu ska jag sätta igång och plugga, har ju en nättentamen på fredag och imorgon ska jag umgås med Sophia så då blir det inte allt för mycket gjort.. och idag åker jag till mammi och pappi och kvällsmyser, så gäller att ligga i med plugget nu.

Ha en fin dag  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0