ont som f*n!

Gud vad helgerna går fort.. man hinner inte ens tänka att det är lördag så är dagen borta.

Sitter här med lite skolarbete, tänkte göra klart det så jag slipper göra det nästa vecka då jag har praktik.
Blir ingen träning idag, även fast jag så gärna vill, känner verkligen hur det kryper i benen på mig.. Haha stackars emanuel, jag blir nämligen alltid så dryg om jag inte varit och gymmat eller motionerat haha.
Varför jag inte kan gå ner på gymmet idag är för att jag åkt på nackspärr, inte roligt alls :(
Har en jätte stor knöl på ena sidan av nacken.. gör ont som satan!
Får se om jag kan assistera tandläkaren imorgon eller om jag lär hoppa över det.
Bättre att vila så jag kan vara med och ha egna patienter nu i vår i karlstad!

Väntar nu också på att emanuel ska komma hem, så man får lite sällis!
Ha en bra söndag nu!
 
bjur på en gammalbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0