23 december

igår var jag och mammi och tände ljus mot våld!
Det var så fint att så mycket folk kom..
Det är så obeskrivligt det som hänt.
Eftersom ludvika är så pass liten stad så blir ofta
många drabbade.
tände ljus här hemma igår också,
det var för Tommy som avled och till dom anhöriga v

Hade besök här hemma igår av svärmor och hennes karl.
Vi bjöd på mat, riktigt trevligt var det!
Sedan hade jag gjort en kålrotslåda som jag skickade med
som hem, svärmor blev så glad :)
Får se om jag hinner göra en till emanuels pappa också,
vi får se.. annars skickar jag med lite hemmagjort julgodis!

Nu däremot har jag en julkaka inne i ugnen, ska ta med den hem
till mamma och pappa! Åker dit idag och myser med familjen!
Härliga jul v

Önskar er alla en riktigt GOD JUL !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0