fredag

jag och vilda sitter och väntar på att pappa ska komma hit.
Han ska sova här i natt och ha lite myskväll med mig och emanuel :)
Mamma är och myser hos sophia, lite tjejkväll så pappa fick komma hit haha.
Vi ska hyra film och äta gott, tänkte göra egen glass i miiin glassmaskin och bjuu på ;)
Emanuel slutar jobbet 19, tråkigt att det är så sent på en FREDAG.. men men, glad att han
får jobba i alla fall :) Han är så duktig på sitt jobb min elskling v

usch har ont i magen också, dumma ägglossning.. vill inte känna av det såhär mycket!


saknar min fina syster.. är så tomt utan henne här i ludvika.
måste pallra mig upp till gagnef någon dag!

btw imorgon blir de utgång hehe ;) jag och emauels boys blir det, tummen upp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0