helgen på dalicarlia spa hotell

min helg har varit super mysig!
jag och e åkte till spa hotellet Dalicarlia som ligger i Tällberg.
Där så bubblade vi och badade i vanlig bassäng + bastade, sen åt vi 3 rättersmiddag och dagen efter
så åt vi frukostbuffe som var förfärligt goood :) Maten där är också så otroligt fin och god,
har aldrig ätit så god mat på resturang, där kan dom verkligen laga mat!
Vi hade jätte mysigt där i alla fall och kunde verkligen koppla av och rå om varandra :)

Idag så kom en familj hit med sin hund som jag ska vara dagmatte åt, riktigt stor och fin hund! :)
den ska börja vara här från och med onsdag eftersom jag ska till farmor måndag-tisdag.
Kommer bli riktigt mysigt och skönt att ha en motions kompis här!
Det är ju inte alltid jag har Vilda här eftersom hon bor hemma hos mamma och pappa,
men vi har delad vårdnad med henne i alla fall haha ;)

Imorgon ska jag som sagt åka till farmor, kommer bli så roligt!
blir kvar där till onsdags morgon :)
sen den 16de så ska vi kolla på när mamma sjunger med kören, dom är så duktiga !
och den 17de så ska vi fira emanuels syster som blir 30år. Då ska vi tjejer först bubbla
och efter det så kommer alla karlar dit och härjar haha! Blir super kul!

Btw så måste jag berätta att vi var hem till emelie och tim igår, till deras HUS! :D
snacka om snyggt hus dom skaffat sig, kommer bli super bra när bebisen kommer, det tvekar jag inte en
sekund på!! :) Jaa älskade deras hus i alla fall, vitt och snyggt ;)





saknar min maddis också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0