hemma igen

hemma från farmor nu. Det har varit så roligt att ha varit hos henne :)
Hon är så otroligt go min farmor v
Man kan ha så roligt med min farmor, vi skrattar och fjantar oss hela tiden haha.
Vi åkte och träffade min faster och lilla kusinen Elliot, han är så mysig.
Busade så mycket med honom, han blir förresten 8 månader imorgon :)
Nu är jag iaf gödad efter jag varit hos farmor kan jag lova haha
där ska man tydligen äta hela tiden så jag fick lov att säga ifrån några gånger haha, söt hon är!
Btw så hade jag ingen täckning på telen hos farmor och dom har inte internet så
jag har verkligen vilat från allt det där ;)

Nu är jag dagmatte åt hunden Teo. Super mysig kille! Men just nu längtar han efter matte tror jag :(
men vi ska strax gå ut och leka lite så får han tänkapå annat :)
Bilder kommer sen på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0