soorligt :(

idag när Teo skulle åka hem så sa matte hans att han inte kommer till oss imorgon :(
nu kommer jag inte vara dagmatte längre åt honom.. både jag och Anna maria blev tårögda haha.
Men  vi får se kanske kommer fortsätta vara dagmatte efter jul beroende på om seperationsångesten
blivit bättre, vilket man självklart hoppas på! Hon sa att även om han skulle bli bättre så kommer han gärna
och hälsar på er och ni får komma och hälsa på honom också, det gjorde mig så glad :')
då vet man att det inte är sista gången man träffar honom i alla fall!
Han har fått en stor plats i mitt hjärta, gullepojken v


lilla gosplutt :)

Som tack för att vi varit hundvakt så fick vi pengar, en fin glögg och ett gulligt kort på Teo :)
Det var fint av dom att ge oss något för att visa sin uppskattning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0