försöker vara duktigt

sitter och håller på med naturkunskapen, dryg men ändå så otroligt lätt..
i alla fall om man jämför med matten hehe.
ska till skolan om drygt en timme, tänkte att jag skulle få lite hjälp med matten.
annars så får jag besök av min bebis idag, hon är ju så go!
Hoppas även att sakerna jag beställt kommer idag tihi.

här är emanuels mammas kisse, Melker heter han och är en riktig
busunge :) ! Det var jag som valde honom av alla kattungar förresten!


bild på mig och bebisen v

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Tack Tiniis :)<3 Fina bilder på lägenheten du har :) ni har fått det jättefint! :)

2011-10-24 @ 14:41:31
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0