Lyxa till med ett glas vin eller två idag ;)

Underbart med helg nu! Har haft ganska mycket att göra i veckan.. Bland annat så opererades kiwi igår. Hon tog bort en tumör hon hade på benet :( tur att hon klarade allt bra! Hoppar helt som vanligt redan nu och verkar inte ha nå ont alls, plutten min <3 nu är hon även bosatt hos mig och e, så det känns väldigt skönt ! Hon har blivit riktigt mysig faktiskt! Idag så var även Nadia och hennes kusin Nadja här på besök. Riktigt trevligt var det klart :) har saknat min Nadia såå! Var riktigt roligt att få prata en massa ! Förmodligen så hinner vi träffas en gång till innan hon far iväg till huvudstaden igen :) idag så blir det att dricka lite vin och äta gott. Jag och min kärlek alltså. Imorgon ska vi på dop, Elliot ska döpas! Ha en bra helg nu!

bjuuuuur lite på mig själv också


Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0