me as a nurse?

glömt att berätta en grej!
här om dagen på naturkunskapen så skulle vi ta blodprov på oss själva.
eftersom både jag och minett tycker sådant är otäckt så tog vi på varandra,
och det kändes mycket bättre.. även fast jag höll på och fjolla mig genom att
dra bort fingret hela tiden (som jag alltid brukar göra hehe).
Men det kändes i alla fall bättre att få göra det på någon annan.
Så det kommer jag förmodligen lära mig tillslut sen när jag går sjuksköterskeutbildningen.

När jag berättar för folk att jag ska bli sjuksköterska även fast jag är så rädd för nålar
och sprutor så brukar dom skratta åt mig ;) haha
men jag tror faktiskt inte att det är så ovanligt att man är rädd för sådant i början..



beställt lite kläder från nellys rea, jihoooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0