our home ♥

tänkte att ni självklart ska få se hur vi har det i våran tvåa :)
om jag får säga det själv så är det en himla fräsch lägenhet,
bättre kunde inte vi få! Denna lägenhet är lixom gjord för oss hehe,
trivs som fisken i vattnet.
dock så menar jag jag självklart att andra också ha fina lägenheter,
tex emelie och tims är suuuuuuuuper fin!

börjar med lite bilder från sovrummet:



vardagsrummet:




den vita byrån är ett FYND från second hand som jag målat om.


nu så har ni fått se lite :) köket och toan kommer någon annan dag!

för ett tag sedan så åkte vårat besök hem. Hade besök av min mor och far
och även grannarna i gonäs, riktigt trevligt!
Grannarna hade med sig en av mina favvo blommor, sött!
Gulligt när folk har med sig något när dom kommer på besök såhär första gången :')

nej nu blev jag helt plötsligt att sakna min maddis v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0