uppdatering om helgen

ja helgen kunde inte ha blivit mer perfekt!

På fredagen var vi hembjudna till Emelie och Tim på lite mat :)
plankstek, åh gud så gott det var! Var en super trevlig kväll verkligen!! v

på lördagen var vi också bort bjudna på mat, fast till min mor och far v
där åt vi smörgåstårta hehe lyx. Sophia och Jesper var också där :)
super trevligt denna dag också!

Söndagen bestod av att jag åkte hem till mammi och pappi.
Vi var ute och gick i säkert två timmar och sen käkade vi jätte god fisk och mos!
Sen for jag vidare hem till emanuels mor och umgicks med folket där :)

Riktig toppen helg verkligen!!!

lite "gamla" bilder från en gång vi hade lite mys med dessa fina människor .
Emelie som håller i vilda, sedan jag och tim .




Förresten så kollade jag och emanuel på film från när jag och sophia var smååååå .
Det var helt underbart roligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0