det ska va gött att leva

Igår så var jag glad eller rätt så glad.
andra ska inte få ta min energi, jag är trött på dumheter!
man ska vara glada för varandras skull!
blev glad efter jag fick reda på att jag fick VG på matte provet.
som jag kämpat ! ;)

idag har det inte varit någon skola, men självklart pluggar jag hemma.
gjort massor på matten och senare tänkte jag göra klart naturkunskapen.
Och idag är jag förresten super glad!
jag är hur lycklig som helst att jag har världens finaste pojkvän och
att vi har vårat egna fina hem.
Jag är också glad över mina vänners skull som lyckas i livet
med det ena och det andra, det är ni värda v

har precis lagat mat, fick bli tacopaj idag. Mumma!

tänkte ta och göra lite slingor i håret nu :)
ska också skicka efter lite bilder idag, behövs till våra ramar här hemma!



jag älskar honom v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0