vackra ting

tänk att  jag har bott i denna fina lägenhet i en månad nu, känns ju underbart!
just nu har vi tändt massor med ljus och sitter här och myser :) som jag längtat efter denna känsla..
känslan då man flyttat med den man verkligen älskar. jag är så lycklig!

idag har vi haft besök av en av emanuels systrar och hennes fina barn, riktigt trevlig.
dom fick smaka mina bullar som jag ställde mig och gjorde på kanelbullensdag. gjorde kring 80 bullar.
riktigt roligt var det!

Håller på att leta efter en kandelaber, helst vill jag ha en i vit.
Men jag kikar även efter på second hand och skulle jag hitta en i "stål färg" så får jag
ta fram min kreativa sida ännu en gång och måla :)

denna finns på tradera för en inte alls för dyr slant.


tips på någon sida där dom har inte allt för dyra såna ?


Kommentarer
Postat av: Cassi

åh vad kul att du börjat blogga igen, har saknat dig ;)

2011-10-09 @ 21:05:29
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0