en periodare helt enkelt

det är jag när det gäller blogg skrivandet!
Ibland skriver jag inget på flera veckor till och med månader och ibland
skriver jag flera inlägg varje dag :P

lite nytt har väl hänt i alla fall.
Ariel vaccinerades igår, det gick jätte bra och hon va inte nå rädd hos veterinären :)
sedan så har jag gått och blivit "vegetarian" eller rättare sagt äter inte kött, men fisk
får gärna slinka ner i magen. Varför jag gått och blivit det finns det många faktorer till
men djuren är självklart den största anledningen!
Jag respekterar dock självklart hur alla andra äter och hoppas alla kommer göra detsamma!

och vet ni ? jag och emanuel ska på bröllop i sommar! :D
Kommer bli underbart! Och jag lovar att jag kommer stor böla haha :')

Nu äter jag en smörgås med philadelphia vitlök och örter, rekommenderar verkligen den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0