herregud

trodde alla hade rätt att vara ledsen och besviken.
Men icke då, det är tydligen bara jag som är taskig, och jag
är barnslig som har känslor. Det tackar man för!
jag har sagt förlåt (inte för jag varför?!), ska du ha så svårt
att be om förlåtelse ? du har ju faktiskt till och med en anledning och
be om förlåtelse.. öppna  i alla fall ögonen och inse att du har gjort FEL!!
och varför ska jag sitta och låtsas som om jag inte bli ledsen?
jag tänker inte vara en mes, så är det bara!
Nu väntar jag på att det kommer ett förlåt från dig, till dess får det vara...

Tur att min älskade E kommer hem snart, då ska vi mysa och äta ugnspannkaka ;*
Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Cassi

låter inge bra gumman :( <3

2012-02-10 @ 18:22:51
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0