mitt 2011

Har sett att flera har gjort en översikt hur deras 2011år varit.
Tyckte att det vore en rolig idé att gör själv också, så här kommer den!



2011 året firades in i stockholm för mig och mitt hjärta v
Vi hade käkat 3rättersmiddag och på tolvslaget var vi på skansen och såg
otroliga fyverkerier och artister!



jag började umgås med madde, som jag är riktigt glad över att jag träffat!
Underbar människa, så otroligt snäll.



fick en supergullig kusin vid namn Elliot i april :)


Jag gick på agility med Vilda som vi båda älskade!



Valborg spenderades med Emelie och Tim som vi började umgås mycket med :)


på midsommar var vi i en mysig stuga med min familj och grannarna i gonäs.
riktigt mysigt då vi åt god mat och bastade! + att jag och emanuel tältade!


Mitt hjärta tog studenten! Då blev det fest må ni tro!

Under sommaren så jobbade jag på spendrups och emanuel på ett företag som höll hus i avesta.
Vi började sukta efter en lägenhet så vi kunde få börja vårat liv lite mer tillsammans.
Till slut så fann vi en som vi fastnade för och vi tackade ja! v
Vi flyttade sedan in i den 9 september :)

Ludvika festen umgicks vi emelie och tim och det var en galen kväll haha!
Efter sommaren fick emanuel jobb på elgiganten och jag började plugga matte b och naturkunskap b på
komvux.

3december firade vi 3år v

Nu är vi här och vi får se vad 2012 har att erbjuda oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0