Godmorgon

Nu är jag vaken, eller vaknade vid sju. 
Ska upp och plugga lite, sista rycket på arbetet.. 
Ligger fortfarande i sängen med en sovandes Emanuel bredvid mig :) Han är så otroligt go när han sover, från verkligen gossekli på han <3 
 
förresten tänkte jag angående ett inlägg innan jag skrivit.. Om att jag gått upp i vikt, vill bara nämna att jag egentligen är helt normalviktig, men jag själv har inte vägt såhär och trivs inte med det.. Så därför vill jag få bort några kilon eller i alla fall putisen !:) kilon kommer kanske inte gå bort då jag även styrketränar, då byggs ju musklerna på och man ökar i vikt. Så att stirra sig blind på en våg är nog inte så bra. 
 
nej nu ska jag gå upp och sammanställa vårt arbete! Ha det bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0