Gokväll

nu var det ett tag sedan jag skrev här, någon vecka sedan åtminstone.
Det har dock inte hänt så mycket, pluggat och åter pluggat.
inte blivit så mycket träning alls som jag velat, men lite motion har jag allt fått.
Har även träffat min maddis, gick på stan och satt på engel och fikade i flera timmar :) mys!

Imorgon blir det att åka hem till min klasskompis och goda vän Kristina.
Vi ska plugga inför den kommande tentan. Skönt att plugga tillsammans med någon tycker jag,
då kan man bolla idéer och tankar. Hon ska vara så go och bjuda på mat då, och eftersom jag å E bakade bullar idag, så tänker jag ta med lite fika i alla fall. Först skulle en tjej från Falun (som också går i våran klass) också bli med och plugga imorgon men hennes dotter blev sjuk så hon lär vara hemma. Men det blir ju fler gånger som vi kan slå ihop tre kloka huvuden ;)
Annars så tänkte jag nog ta mig en sväng på löpbandet imorgon, eller om jag ska gå på spinningpass.
får de hur det blir.
ansiktet som ligger bakom bloggen ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0