internationella kvinnodagen

Skönt med fredag!
Idag har jag umgåtts med käre pappi. Han kom hit med nybakat bröd (på självaste internationella kvinnodagen, han kan han !) och så käkade vi en god frukost alla 3, jag pappa & emanuel.
Sedan tog jag och pappi promenad och yttligare ett par promenader, har varit sådant härligt väder idag ju.
Vi tog oss även en sväng till agilitybanan med Vilda. Kan lova att hon blev glad :)
Och sedan vid 15 tiden så slutade emanuel och då gick jag iväg och tränade, sprang och tränade styrka.
Vet ni vad förresten? Jag ska springa stadsloppet här i Ludvika, 6km är det och det fixar jag!
Funderar på att springa ett lopp i västerås också, vore roligt. Kul att ha något att träna för, då har jag ett mål att nå.
Pappa blir förresten också med och springer, men för han är det ingen match,40 + och har en kondition som en ungdom ;) sant, jag lovar!

Imorgon tänkte jag ta mig en sväng på stan, behöver nämligen köpa en till sportbh och en löparjacka, nu när det snart är vår vill jag gärna löpa ute också. Annars så ska jag ta en sväng på gymmet då också och sen blir det en skön lördag hemma. love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0