super-torsdag

Sov hos mammi och pappi igår. Sophia och Alfred var ju också där så åkte dit jag med.
Dagens dag har spenderats med Sophia och Alfred, vi har busat och varit ute och gått promenader.
Han är så charmig mitt lilla busfrö! Alltid så glad och skrattar :) kärlek!
Då jag inte pluggade mycket alls idag på dagen, så sitter jag nu på kvällen och kämpar..
har en nättentamen imorgon, så sitter och går igenom en massa litteratur och skriver.
Jag som gillar att ligga och mysa i soffan med E på kvällarna, men ibland måste vi spendera dem på olika sätt tyvärr. Han sitter nu och spelar och jag här vid datorn med plugget.

Håll tummarna för mig imorgon är ni goa :)

3 år gamla bilder ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0