time for myself

Emanuel är iväg och repar, då får jag lite tid för mig själv. Kan vara skönt ibland, då kan jag
passa på att göra sådant som man annars inte gör. Nu sitter jag här med ansiktsmask, en ekologisk sådan,
det "pirrar" i hela ansiktet haha.

Förresten så har jag nästan helt klart med sommarjobb nu.
Glömde ju först att söka, klantig som man är.. fick självklart då panik och tog kontakt med en som fixade förra sommaren till mig. Och hon var jätte intresserad av att ha mig ute på deras jobbmarknad i sommar, vilket kändes himla roligt :) + att hon berättade att hon pratat med chefen DC där jag förut jobbade, och hon ville gärna att jag skulle komma tillbaka dit. Och det tackar jag ju inte nej till, härliga människor man jobbar med!! :)
är i behov av nya träningskläder. Dessa står högt upp på min lista och kommer från sportamore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0