tips på favorit blogg!!!!

okej, ni flesta har nog säkert varit inne på hennes sida och fastna för bloggen precis lika mycket som jag !
Men jag måste bara tipsa om Angelika Blicks blogg !! Hur snygg är inte hon på skala 1-10 ?!! och hennes klädstil är verkligen to die for!
Känner verkligen att hon inspirerar mig med kläder, men innan jag köper alla dessa fina klänningar och bikinisar osv som hon är dösnygg i, så ska några kilon bort. kilon som kommit i sammband med sambolivet, förjävligt!
Men nu är det sluut och jag är igång, för nog vill att kläderna som sitter så snyggt på henne ska sitta lika på mig. Inte att det ska synas någon lite putmage, sexigt? nej tack!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0