tjiing

Hittade nyligen en blogg jag verkligen gillade!
http://matildaengdahl.se/ heter bloggen och tjejen är verkligen sjukt fin.
Gillar bloggar som lägger upp mycket bilder, allt blir så mycket roligare då :)
Men i alla fall gå in och kika där!
Ligger förresten nu i sängen och har datorn i knät. Lääängesedan jag låg såhär i sängen med datorn, gjorde det ofta när jag bodde hemma men nu så blir det väldigt sällan så eftersom jag och emanuel brukar mysa tillsammans framför tvn och någon film.
 
Nu ska jag kika på ett avsnitt med Maria montazami och Mindy, dom är så jäkla roliga!
Kan skratta hur mycket som helst, och dom påminner så mycket om mig och nadia under gymnasietiden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0