to die for

sitter och gör sådant jag egentligen inte borde göra.. nämligen kikar på kläder på nätet. bör egentligen plugga, men gör det samtidigt, blir mycket roligare då ;)

Hittade en snygg jacka från bubbleroom som jag tänkte dela med mig av!

Billig var den också, kostade 599, nästan klappat och klart alltså!
Jane Padded Jacket
 
Har ni hittat någon vårjacka ? Jag har egentligen flera styckna hemma, men man vill ju alltid ha någon ny.
det är dyrt att vara Tina ibland må ni tro, så mycket hon vill köpa och därför köper det.. utan att tänka sig för.
men jag har blivit liite bättre på det i alla fall, nu när man är student lär man tänka lite längre.. främst när man pluggar på distans, då behöver man åka till en annan ort och bo där. och det kostar pengar ska ni veta!
 
äsch nu blir jag sådär flummig igen när jag skriver, men å andra sidan är det faktiskt så jag är! :)
Nu kallar böckerna på mig igen, så jag blir klar med skitet någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0