underbara helger.

synd att helgerna går så fort, man njuter ju så förbannat under helgerna.

Min lördag spenderade jag först med att köra ett morgon pass på gymmet, sprang och körde med vikter.
Tog i lite extra hårt igår så det har resulterat i träningsvärk idag, jippie! Sedan efter gymmet så städa jag och greja lite här hemma och sen kom mina päron på besök. Bjöd dom på fika och så tjålade vi :) alltid lika trevligt!
Tycker så mycket om mina föräldrar och är så tacksam att jag har dom! Alltid när jag behövt stöd, när jag har haft jobbiga perioder i livet så har dom alltid funnits där oavsett vad.
Fick reda på här om dagen att en av mina kompisars mamma fått sjukdomen ms..
det gjorde ont i mitt hjärta och jag sörjer med hela familjen. Vill inte ens tänka tanken hur det känns att ens mamma eller någon nära får en sådan allvarlig sjukdom.
Nej usch, tänker på er massvis!!!

Idag så har min dag bestått mestadels av städning och rensning i garderoben.
Tänkte att jag skulle försöka få in lite pengar genom att sälja kläder på tradera.
Skulle sitta fint om lite blev sålt i alla fall, för det är fina kläder.. men sådant jag inte användt bara.
Nu väntar jag på att min andra hälft ska komma hem så vi kan göra lite food.
Blir tacotallrik här idag, mummms! Fast jag har dock inte köttfärs på min utan sojafärs, så gott
och ett bättre alternativ än kött. Nu har jag inte ätit röttkött på ca 2år, otroligt vad tiden går fort.
Och bra har det gått, har verkligen inte saknar kött för fem öre.Nåja nog om det haha ;)
jag är bra på att spåra ur när jag väl sättit igång haha.

Hur har er helg annars varit ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0